( پرانتز ) وبلاگ تخصصی روزنامه نگاری

سایت تخصصی روزنامه نگاری

( پرانتز ) وبلاگ تخصصی روزنامه نگاری

سایت تخصصی روزنامه نگاری

ورود خبرنگاران بدون چادرمطلقاممنوع!

خیلی ها این شعار که" چادر حجاب برتر است" را قبول دارند،همانطور که خیلی ها نه چادر ونه هرگونه پوشش دیگری را اصلا حجاب نمی دانند. دیروز یکی از خبرنگاران  خانم که  برای پوشش خبری یک کنفرانس خبری به سازمان  میراث  فرهنگی و جهانگردی رفته بود ، پس از مراجعت از این نشست برایمان از اقدام تامل بر انگیز سازمان حج وزیارت می گفت. حتما تا به  حال گذرتان به سازمان مذکور در خیابان آزادی نبش خیابان رودکی افتاده است. میراث فرهنگی چندی است به عنوان مستاجر ویا هر عنوان دیگری  که  می خواهید رویش بگذارید در ساختمان حج و زیارت حضور دارد تا بعد از مدتی که کار بهره برداری از ساختمان آنها به اتمام رسید به آنجا  نقل مکان کنند. اما نکته قابل تاملی که در این میان وجود دارد اجبار خبرنگاران  شرکت  کننده در کنفرانس خبری میراث فرهنگی به استفاده از چادر توسط سازمان حج و زیارت است!
 یکی از مسوولان سازمان میراث فرهنگی  و گردشگری در توجیه اقدام  مالک خود به خبرنگاران گفته است که ما اینجا مستاجریم وتابع قانون ویا قوانینی هستیم که مالک برای ما تعریف  کرده است.قضاوت در خصوص این مهم را به شما واگذار  می کنم تا  خود با نگاه معقول ومنطقی خود بیشتر  آنرا  مورد  توجه وکنکاش  قرار دهید ، یکی از همکاران ما که این مساله را  متوجه رییس سازمان  گردشگری  می داند  می گفت :وسعت فهم و درک  چنین سازمانی باید به گستردگی تمام ایران باشد اما....

نظرات 5 + ارسال نظر

ضمن تبریک به شما حهت راه اندازی این وبلاگ وزین خواهشمندست برای مشارکت در سازماندهی اعتراض گسترده به تلاش قدرتها برای محروم کردن ایران بزرگ از برخورداری از دانش صلح امیز هسته ای ٬ نسبت به اطلاع رسانی در زمینه اعتراض نامه تهییه شده در سایت پرشین پتیشن با ادرس زیر اقدام نمایید:
http://www.persianpetition.com/sign.aspx?id=7c8405b9-03ed-4695-9d46-bd7c49cba830
خواهشمند است ضمن مشارکت در امضای این اعتراض نامه با ارسال ایمیل به دوستان خود ٫ همه دوستداران سر بلندی ایران و ایرانی را به امضای ان دعوت نمایید. برای مشارکت بیشتر ٬در صورت امکان لینک اعتراض را در سایت یا وبلاگ خود درج نمایید
متشکر از یاری سبزتان

میگن یارو داشت گشاد گشاد راه میرفت . ازش پرسیدن چرا پاهات « پرانتزیه » ؟ گفت : آخه شاید یه چیز مهمی لاش باشه !
حالا در مثل که مناقشه نیست ! لای پاهای « پرانتزی » شما که چیز مهمی نیست که ! نه ؟
حالا بگو ببینم این پرانتز رو باز کردن یا بستن که اینجوری شده ؟ شاید هم زیاد باز و بستش کردن لولاهاش خراب شده ! خواستی یه دکتر چشم و دل پاک سراغ دارم درستش میکنه مثل اولش باز بتونی باهاش کاسبی کنی !
مخلص هر چی «ا نسانیت » و پرانتزاشیم .
برو بچز همین حوالی
بیست و هفتم سبتامبر سنه ۲۰۰۵
چوخ ساغول !

ساناز تابان 1384,07,05 ساعت 16:13

ورودت زیباست.اما اززشتی نگاه دیگران و زنندگی چشمانشان بگذر.از بی ادبی انسان و انسانیت عذر می خواهم.بعضی ها اینجوریند

مبارکه و پیروز باشید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد