( پرانتز ) وبلاگ تخصصی روزنامه نگاری

سایت تخصصی روزنامه نگاری

( پرانتز ) وبلاگ تخصصی روزنامه نگاری

سایت تخصصی روزنامه نگاری

دوکوهه و تغییر جهت اعجاب انگیز!

یکی از نشریاتی که پیش از این به جانبداری از طبقه محروم  جامعه و پاسداشت ارزشها معروف بود، در شماره اخیر خود تغییر رویه داد.ماهنامه"صبح دوکوهه" هم به جرگه نشریاتی پیوست که آگهی های تجاری را بازرق وبرق بسیار چاپ می کنند. 
  
درشماره اخیر صبح دوکوهه که روی پیشخوان روزنامه فروشی ها  قرار  گرفته  است  سوژه ای بیش از همه چشم انداز شد وآنهم آگهی دو رستوران لوکس در شمال تهران است که  در پشت جلد نشریه به  چاپ  رسیده  است.  حرکت  اخیر  این  نشریه  ارزش گرا  برخلاف  رویه  گذشته گردانندگان آن مبنی بر تحریم آگهی های تجاری است که به نظر می رسد گردش  قابل  ملاحظه ای از سیاستهای گذشته مسعود ده نمکی است. شماره دوم صبح دوکوهه در سی ودو  صفحه وبه صورت گلاسه چاپ  رسیده است.

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام دوست عزیز
جدید ترین راه برای کسب درآمد از اینترنت رو برای شما معرفی میکنم
مطمئن باش با روش من میتونی در همون مدتی که وبلاگت رو آپدیت میکنی از اینترنتی که مصرف میکنی پول در بیارید وبلاگ من تا امروز بیش از 12000 بازدید کننده داشته وخیلیها راضی بودند و شروع به کار کردند دیدنش که ضرر نداره سر بزن واگه راضی کننده بود شروع به کار کن در اینکار با روزی 15 دقیقه کار میتونی حداقل ماهی 200 هزار تومن در بیاری. دیدنش ضرر نداره

حسن 1384,07,11 ساعت 23:07 http://shekoohi.blogsky.com

سلام
وبلاگ قشنگی دارید
به ما هم سر بزنید
با تشکر
مدیریت وبلاگ کامپیوتر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد