( پرانتز ) وبلاگ تخصصی روزنامه نگاری

سایت تخصصی روزنامه نگاری

( پرانتز ) وبلاگ تخصصی روزنامه نگاری

سایت تخصصی روزنامه نگاری

دانشکده خبر یک محفل رسانه ای برای جناحهای سیاسی کشور

رئیس  دانشکده  خبر  چهارشنبه شب در مراسم افطاری دانشجویان و کارکنان دانشکده خبر با تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، مدیرعامل  و معاونان  خبرگزاری  ایرنا  و  مهر به اهمیت وجود دانشکده خبر اشاره کرد و گفت: دانشکده خبر یک محفل رسانه ای برای تمام جناح های سیاسی کشور است.
دکتر" محمد حسن جعفری سهامیه" افزود: دانشکده خبر  با  توجه  به   پتانسیل های  موجود،  به  عنوان  یک مرکز علمی و آکادمیک در عرصه خبر و رسانه در  کشور  قابلیت هرگونه همکاری و  اجرای  برنامه های مختلف  کارگاهی، پژوهشی   و  برگزاری  کلاس های  استاندارد  علمی  و درسی را در حوزه های مختلف دارد.
وی با بیان اینکه بخش بزرگی از آینده رسانه ای  ایران  در دانشکده خبر شکل می گیرد، تصریح کرد: دانشکده  خبر متعلق به نظام جمهوری اسلامی است، دانشکده خبرزیرا  هم  اکنون دانشجویان   تمام   رسانه ها   با   گرایش های  سیاسی مختلف، در این دانشکده تحصیل می کنند.
رئیس  دانشکده خبر  اظهار داشت: هم اکنون بیش از 75 درصد  دانشجویان  دانشکده خبر  در  رسانه های  مهم  و شاخص کشور مشغول به کار هستند که این نشان دهنده بار علمی و تجربی دانشجویان دانشکده خبر است.
دکتر جعفری درادامه به اهمیت ارتباط رسانه ها با مراکز دانشگاهی اشاره کرد و گفت: اگر ارتباط رسانه ها با محیط های علمی و دانشگاهی قطع شود، هم رسانه و هم دانشگاه آسیب می بینند.
وی به با اشاره به برگزاری چنین نشست هایی ، گفت: پیام این نشست این بود که در هر بخشی به ویژه رسانه و خبر، ارتباط با دانشگاه و محیط های علمی ضروری است.
رئیس دانشکده خبر اظهار امیدواری کرد که همچنان که نمایندگان شایسته جمهوری اسلامی  ایران  در  بخش های مختلف در دنیا همه روزه دستاوردهای علمی خود را عرضه می کنند، در عرصه های خبری و رسانه نیز  شاهد  این دستاورد بزرگ باشیم.
وی در ادامه به اهمیت حضور نمایندگان رسانه کشور در سراسر دنیا اشاره کرد و  گفت:  استعداد،  هوش  و  زمینه های فرهنگی قدرتمند ایران در عرصه رسانه ای قابلیت آن را دارد که نمایندگانی شایسته به دنیا معرفی کند.
دکتر  جعفری  افزود:  ایران  به  افرادی  که می تواند تولید فکر و اندیشه کند نیاز دارد و این در حالی است که محیط دانشگاه باید  بتواند  خارج  از   رقابت های سیاسی و جناحی، فضا و زمینه بسیار سالمی برای تعالی اندیشه ها و نهضت نرم افزاری که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، ایجاد کند.
نظرات 1 + ارسال نظر

سلام قربان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد