( پرانتز ) وبلاگ تخصصی روزنامه نگاری

سایت تخصصی روزنامه نگاری

( پرانتز ) وبلاگ تخصصی روزنامه نگاری

سایت تخصصی روزنامه نگاری

خبرنگاری سختکوش روی تخت بیمارستان

 نمی دانم شب گذشته تصاویر بیژن نوباوه را از تلویزیون دیدید یا نه .کسانی که این تصاویر را دیده اند از مشاهده این تصاویر  به شدت متاثر شده اند.دربیژن نوباوهمان بیژن نوباوه که بر اثر جراحات ناشی از جنگ تحمیلی برای او به وجود آمده است، در بیمارستان آتیه ادامه دارد. بیژن نوباوه که سال‌ها به عنوان خبرنگار واحد مرکزی خبر سازمان صداوسیما مشغول فعالیت بوده است، در حال حاضر به دلیل جراحات ناشی از جنگ تحمیلی، از شرایط جسمی خوبی برخوردار نیست و برای درمان در بیمارستان آتیه تحت نظر پزشکان معالج قرار دارد.بیژن نوباوه از جمله خبرنگاران باسابقه تلویزیون به شمار می‌رود که در زمان جنگ تحمیلی بارها برای تهیه گزارش و خبر به جبهه نبرد اعزام شده بود و به دلیل حضور در خط مقدم جبهه، چندین بار مورد اصابت ترکش و حتی شیمیایی قرار گرفته است که همین مسئله باعث شده بود که هر از چند گاه با مشکل مواجه شود.
نوباوه حدود چهار سال به عنوان خبرنگار اعزامی سازمان صدا و سیما به سازمان ملل متحد، در نیویورک فعالیت کرده است و اخیرا (حدود سه ماه) به عنوان مدیر شبکه تلویزیونی جام جم 2 مشغول فعالیت شده بود. نوباوه اخیرا نیز به عنوان یکی از اعضای هیات منصفه مطبوعات معرفی شده بود.
وی که جانباز هم محسوب می‌شود، از سوی مسئولان بیمارستان آتیه، ممنوع‌الملاقات شده است و پزشکان معالج او، دلیل این امر را ضرورت دوری بیمار از هرگونه میکروب یا مواد خارجی و نیز هیجان عنوان می کنند.
اما بر اساس اطلاعاتی که به دست آمده است، مدیر کنونی شبکه جام جم 2، در آزمایش‌های انجام شده با مشکل «وایت.تی.سی» بالا مواجه است و پزشکان درصدد درمان وی هستند.
از خداوند منان، آرزوی شفاف عاجل را برای وی داریم.

نظرات 4 + ارسال نظر

نوباوه شانس دارد که لااقل مشهور است بدا به حال انها که شهرت ندارند

علی 1384,08,26 ساعت 07:40 http://ah.eprsoft.com

جیگر من بیدی

[ بدون نام ] 1385,05,24 ساعت 21:57

من هم با همایون صفایی موافقم. من خبرنگارم و بسیار به نوباوه علاقه مند ولی حقیقتی است که این دوست عزیز گفته است.

امیر 1385,07,22 ساعت 21:47

ایران ما همیشه تشنه نوباوهایی هست که خود و وجودشون را وقف خدمت به کشورشان میکنند.با دیدن نوباوه و افرادی مثل او این شعر فقط به ذهنم میآید.زشت است بزرگ بر کشیدن خود را واز جمله خلق بیدن خود را.از مردمک دیده بباید آموخت دیدن همه کس را و ندیدن خودرا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد