( پرانتز ) وبلاگ تخصصی روزنامه نگاری

سایت تخصصی روزنامه نگاری

( پرانتز ) وبلاگ تخصصی روزنامه نگاری

سایت تخصصی روزنامه نگاری

انتشار نسخه فارسی نشریه GLOBAL MEDIA JOURNAL

گروه ارتباطات دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران قرار است نسخه فارسی نشریه گلوبال مدیا ژورنال رامنتشر کند.

درفراخوان ارسال مقاله برای این نشریه که استاد ارجمندم پروفسور کمالی پورزحمت ارسال آن را کشیده اند آمده است :"نسخه فارسی این نشریه برای دو شماره در سال برنامه ریزی شده است و اولین نسخه آن در بهار 1385 منتشر خواهد شد. با اینکه نسخه فارسی از نظر لوگو، صفحه بندی وبخشهای هر نشریه مشابه سایر نسخ است ولی از نظر محتوایی تقریبا مستقل و متفاوت است و فقط امکان دارد 20 – 10 درصد از مطالبی که در نسخه‏های دیگر منتشر شده است در نسخه فارسی مورد استفاده قرار گیرد و چنین استفاده‏ای از مطالب نسخه فارسی در سایر نسخه‏ها نیز وجود دارد چه اینکه این نشریه‏ها همگی در داخل مجموعه‏ای قرار می‏گیرند که با ابتکار و مدیریت دکتر یحیی کمالی پور استاد و مدیر گروه ارتباطات  در دانشگاه پردو (Purdue) پایه‏ریزی شده است. در شماره اول جهت‏گیری خاصی در نظر گرفته نشده است ونگاه ایرانی به حوزه رسانه‏ها و به ارتباطات در معنای عام مورد پوشش قرار خواهد گرفت. ادامه این مطلب و در حقیقت فراخوان ارسال مقاله برای این نشریه را می توانید اینجا بخوانید

 

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام: مدت ها است از شما بی خبرم و جای نظرات شما در وبلاگ من کاملا خالی است و هر گاه شما می امدید وبلاگ مرا مزین به تحلیل های زیبای خود می نمودید .امیدوارم که با موفقعیت امتحانات را پشت سر گذاشته باشید و برایتان ارزوی توفیق و سربلندی می کنم و امیدوارم سال جدید که در استانه امدن است سالی پر بار و سرشار از پیروزی و موفقعیت باشد .

سلام آقای صبوحی عزیز
خوشحال میشم اگه به کامنس ماهم یه سری بزنید و نظرات کاربردی خودتون رو به ما مرحمت بفرمائین
یا علی

نبود منابع مطالعاتی جدی در حوزه رسانه همیشه یک دغدغه جدی بوده و هست و شاید انتشار این مجله بتواند بخشی از این نقیصه را جبران کند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد