( پرانتز ) وبلاگ تخصصی روزنامه نگاری

سایت تخصصی روزنامه نگاری

( پرانتز ) وبلاگ تخصصی روزنامه نگاری

سایت تخصصی روزنامه نگاری

مدیران وقت نمی کنند مصاحبه خودشان را بخوانند

 سی سال پیش از این، وقتی دکترکاظم معتمد نژاد، پدرمهربان و دوست داشتنی ارتباطات ایران در گوشه ای ازتالارهای بزرگ دانشگاه تورنتو چشمش به مک لوهان کانادایی ،همان پیشگوی فرزانه "دهکده جهانی" می افتد دستان لطیف اماچروکیده این پیرمرد پرآوازه را به گرمی تمام می فشرد وبا متانت ایرانی که تو گویی ازهرسوغاتی برای او ارزشمندتر است، از سهل انگاری غرب برای تامل در سابقه تاریخی کشورش و پیدایش کاغذ و چاپ گله می کند.حتی به او می گوید:شما بیشتر بروی تاریخ ارتباطات یونان و رم کار کرده اید وتاریخ کشورهای شرقی را نمی شناسید."مارشال " پیر وعده می دهد بزودی شال و کلاه کرده و راهی ایران شود تا آنچه را که این جوان جسور ایرانی بر آن اصرارمی کند از نزدیک مرور کند.اما دیری چند قافله شتابان عمرمسیر سفر او را به وادی دیگری تغییر می دهد و مجالی برای این سفر برای او باقی نمی ماند. ده سال ،اما پیش از این ملاقات ، در یکی از کلاسهای کوچک دانشکده علوم ارتباطات دکتر معتمدنژاد جوانی را ملاقات کرده است که شاید در اولین دیدارش با اوهم از انعکاس برقی که در چشمانش موج می زند می تواند درخشش افکارش را هم بخواند .این جوان بیست ساله که بعدها با نظریه پردازی ها و تلاش علمی اش توجه ساکنان بهت زده دهکده مک لوهان را به خود مشغول ساخت ، مهدی محسنیان راد یکی از معدود متفکرانی است که حوزه علوم ارتباطات بخش زیادی از پویایی خود را مدیون تلاش علمی اوست....  دانلود فایل

نظرات 5 + ارسال نظر

پکیج رایگان برای گوشی های سری 60 نوکیا
دانلود کنید تا سرتان کلاه نرفته
اگه خواستید به مطلب این پست لینک بدید.

امیر ترقی نزاد 1385,03,10 ساعت 18:25

سلام
از محبه شما با آقای دکتر خیلی لذت بردم.به طوریکه۳مرتبه آنرا خواندم. موفق باشید.

سلام و ببخشید که در مورد مطالب نظری نمی نویسم باید خواند ته نشین کرد بعد به داوری و نظر نشست
اما
نامه سرگشاده من به رییس جمهورهای جهان به روز است
خوشحال می شوم از نظراتتان

سلام جناب صبوحی
از اینکه به وب لاگ من سر زدید تشکر می کنم
فکر می کنم شما هم ارتباطاتی هستید
چه قالب زیبایی دارید کار خودتان است
سبز باشید وشاد

سلام
متن رو خوندم خیلی علی بود
من شاگرد استاد هستم و از اینکه استادی اینچنین دارم احساس غرور می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد