X
تبلیغات
رایتل
.:Welcome To ParenThesis:. Persian & Professional Journalist Weblog
  جست و جوی واژگان
   
   
     
..

a

..
a

 

رومینا
» رومینا کوچولوی ما

دانش ارتباطات
» محمد حسین فیروزی و تکنولوژی تلفن همراه

مرکز تحقیقات و مطالعات رسانه ای
» وابسته به روزنامه همشهری

مدیا نیوز
» پایگاه اطلاع رسانی حوزه رسانه و علوم ارتباطات

دوازده هزار روزنامه آنلاین دنیا
» لینک روزنامه های آنلاین

از اینجا به ...
» وب نوشت های علی جعفری

دکتر فرزان سجودی
» دکترای زبان شناسی

روزنامه نگار
» یادداشتهای عباس مشکوه رضوی

سوسه
» یادداشتهای طنز مهدی نصیری

رسانه ها و آزادی اطلاعات
» وب سایت شخصی دکتر نمک دوست تهرانی

روزنامه آنلاین
» یکهزار روزنامه از سراسر دنیا

باغ بزرگ
» یادداشتهای روزنامه نگاری عیسی محمدی

امید جهانشاهی
» رسانه نگاری و مدیریت رسانه

صفر
» یادداشتهای سمیرا سامانی

ارتباطات دات کام
» وب نوشت های سید علی موسوی

نگاه یک پزشک
» نگاه علیرضا مجیدی به دنیای پزشکی ُاینترنت

روابط عمومی در مطبوعات
» وبلاگ روابط عمومی روزنامه قدس

دکتر یونس شکرخواه
» سایت رسمی دکتر یونس شکرخواه

روزنامه نگارنو
» روزنوشته‌های مصطفی قوانلو قاجار

خبر نویس
» ارتباطات روزنامه نگاری و ترجمه

علی اکبر قزوینی
» نوشتن سرنوشت من است

وبلاگوار
» وبلاگی بیشتر در مورد وبلاگ، ارتباطات و رسانه ها

دکتر محکی
» سایت شخصی دکتر علی اصغر محکی

دکتر عبدالرضا شاه محمدی
» مطالبی در باره علوم ارتباطات اجتماعی

پروفسور معتمدنژاد
» پدر علم نوین ارتباطلت ایران

دات
» وبلاگ تخصصی دکتر شکرخواه

سپیدار
» وبلاگ دکتر جعفری سهامیه

رو در رو
» وبلاگ دکتر احمد توکلی

مینی ژورنالیست
» چند یادداشت

خبرنگار
» وبلاگ تخصصی حمید ضیایی پرور

رسانه های بریتانیا
» لینک رسانه ها

اخبار ارتباطات
» مجموعه یادداشتهای روزنامه نگاری

مرکزمطالعات وتحقیقات رسانه ها
» مرکز تحقیقاتی روزنامه نگاری

 

382439


a

.

.

.


" انسان کامل هرگز ظهور نمی یابد ، چنین انسانی وجود ندارد . از این رو مجبوری انسانهای ناکامل را دوست بداری .تو با عشق خود اورا به انسان کاملی مبدل می سازی. "اوشو" --- امید ، دارویی است که شفا نمی دهد ولی درد را قابل تحمل تر می کند. "آشار" --- هدف زندگی دو چیز : آنچه را که می خواهیم بدست آوریم و سپس از آن لذت ببریم . "اسمیت" --- احمق نمی تواند همان درختی را ببیند که خردمند می بیند . "ویلیام بلیک" --- همه دلتنگی ها از دل نهادگی بر این عالم است. "مولانا" --- اگر اراده ای نباشد عشقی در کار نیست. "مهاتما گاندی" --- اگر ایمان خوب پرورش داده شود در برابر هر نومیدی مقاومت می کند. "پائلو کوئیلو" --- ما هنوز فرزندان الهی در تبعید هستیم. "جان براد شاو" --- آنکه پرنده نیست ، نباید بر پرتگاه آشیانه بسازد. "نیچه" --- از پشت عینک طلا ، دیدگان درخشش ندارند. "آناتول فرانس" --- دروغ مثال برف است که هر آن را بغلتانند بزرگ تر می شود. "مارتین لوتر" --- وظیفه حال را نباید به آینده واگذار کرد ، هر چند در آینده بهتر و بزرگ تر باشد. "ارنست تاویل" --- دنیا گلیست که گلبرگهایش خیالی و خارهایش حقیقی است. "سیلوا" --- ایمان دو نیمه است ، یک نیمه صبر و نیمه شکر. "پیامبر اسلام(ص)" --- اگر گوش داری بشنو و اگر زبان داری سکوت کن. "صائب تبریزی" --- هر کاری که تصمیم آن را بگیرید نصفش را انجام داده اید. "ابراهام لینکن" --- ابله ترین خلق کسی است که در حق دوست خود با دشمن تدبیر کند. "ابوسعید ابوالخیر" --- اگر یاد بگیرید که به مشکلات خود بخندید ، پس همیشه چیزی دارید که به آن بخندید. "لین کارول" --- هنر ، زیور بشر است و بشر زیور کیهان. "ناصر خسرو" --- اگر قضاوت بد نمی خواهی قضاوت بد نکن. "ژول ورن" --- تمام شان و عظمت انسان در فکر اوست. "پاسکال

 

1385,05,30

اینترنت جایگزین اخبار محلی تلویزیون نمی شود

ترجمه : جواد صبوحی 

اخبار محلی بسیاری در اینترنت وجود دارد اما این اخبار جای اخبار محلی تلویزیون  را نمی گیرد.بر اساس نتایج یک تحقیق جدید از " کرافوردجانسون ونورث کاف" ، که موسسه ای پژوهشی - تجاری و متخصص درزمینه تلویزیون محلی است ، 75 درصد از کاربران اینترنت حداقل هفته ای دو بار از اخبار رادیو و تلویزیون محلی استفاده می کنند و 25 درصد آنها نیز می گویند که سعی می کنند تا حداقل روزی یکبار اخبار محلی را ببینند."باب کراوفورد"یکی از مدیران این موسسه تحقیقاتی می گوید: ما متوجه شدیم که بخشی از اظهار نظرها به این مساله بر می گردد که چگونه می توان اینترنت را به عنوان جایگزینی مناسب برای تلویزیون معرفی کرد.این مساله همه جا مصداق ندارد و کاربران اینترنت مثل هر فرد دیگری ، اخبار محلی را از طریق تلویزیون دنبال می کنند.سایتهای اینترنتی مختلفی از سال گذشته ضمن گنجاندن وضعیت جوی و آب و هوایی مناطق مختلف در وب سایت خویش ، شروع به طراحی مجدد و اعمال تغییرات درنحوه ارایه اخبارو اطلاعات محلی و افزودن سهم 7/24 درصدی اینگونه اخبار کرده اند.هرچند کاربران باز هم می توانند برای جست و جوی در خصوص وضعیت جوی به منابع دیگر اینترنتی مراجعه کنند ؛ همانگونه که تنها 26 درصد این کاربران می گویند برای اطلاع از چگونگی وضع هوای منطقه خود به سایت تلویزیون محلی مراجعه می کنند و 9 درصد هم می گویند که آنها ترجیح می دهند برای این منظور به سایت یک  روزنامه مراجعه کنند.13 درصد نیز به سایت های خبری مثل "بی بی سی " و یا "فاکس نیوز"سر می زنند و 40 درصد هم به سایر پایگاههای اطلاع رسانی مراجعه می کنند.68 درصد از مخاطبان می گویند که برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره بردن از تفسیر اخبار محلی به سایت مراکز تلویزیونی مراجعه می کنند.نتایج  این پژوهش در نتیجه مصاحبه با 861 نمونه از مخاطبان در گروههای سنی بین 18 تا 64 سال به دست آمده است.

 

نظرات و پیشنهادات [0]

جواد صبوحی


 
   
a

a

aa

.

 

Copyright 2005-2006 ParenThesis  By Javad Sabouhi - Powered By BLOGSKY.COM - Design & Code By Ali Erfanian          

d