( پرانتز ) وبلاگ تخصصی روزنامه نگاری

سایت تخصصی روزنامه نگاری

( پرانتز ) وبلاگ تخصصی روزنامه نگاری

سایت تخصصی روزنامه نگاری

بازدید آقای معاون و گاف سابقش

دیروز آقای معاون وزیر در حوزه مطبوعات برای بازدید به روزنامه آمده بود.محمد زاده ادبیات خاص خودش را دارد.تلاش می کند دانش مطبوعاتی خود را بیش از مدیران قبلی این حوزه جلوه دهد.او که معتقد است  با وجود داشتن ۱۰ هزار خبرنگار هنوز نتوانسته ایم امثال حسنین هیکل و فالاچی را در کشور داشته باشیم.او که برای امثال دکتر مولانا احترام خاصی قایل است و معتقد است خودمان این شخصیت برجسته را ذبحش می کنیم.او که همچون ما برای پدر روزنامه نگاری ایران احترام ویژه ای قایل است و در ابتدای حضور خود در دفتر کارش ترجیح می دهد به دیدار وی برود و از او تجلیل کند.خلاصه آنکه دیروز آقای معاون آمده بود و بر سر هر میزی که می رسید توصیه ای به همکاران می کرد.حوزه اطلاعات او همه بخش ها را در بر می گرفت.او از اقتصاد به همان میزان می دانست و توصیه می کرد که از سیاست و ویراستاری می دانست.پس از رفتن او بود که یکی از دوستان از من مفهوم "روزنامه نگاری شهروندی " را پرسید.وقتی دلیلش را پرسیدم به اظهار نظر عجیب آقای معاون در دو - سه ماه پیش اشاره کرد.اظهار نظری که از او که سابقه استادی در دانشکده خبر را که خود من در آن درس خوانده بودم داشت بعید بود.آقای معاون در این اظهار نظر تعریفی جالب از روزنامه نگاری شهروندی ارایه داده بود که متاسفانه من پس از این مدت و تازه به بهانه آمدن ایشان مطالعه اش می کردم

لینک اظهار نظر ایشان را از خبرگزاری مهر برایتان اینجا می گذارم. باور بفرمایید به یکبار خواندنش می ارزد.